Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2010

ΑΙΩΡΟΥΜΑΙ.....


Για σκεφτείτε, δείτε λίγο μέσα σας. Νιώθετε άνετα, ας πούμε φυσιολογικά, πώς να το πω αλλιώτικα;
Εγώ πάλι έχω την αίσθηση ότι κατά κάποιο τρόπο αιωρούμαι, πώς να το πω κι εγώ αλλιώτικα.
Δηλαδή κάτι σα να είμαι χαμένος στο διάστημα. Αυτή την αίσθηση έχω. Καλά, αισθάνομαι μόνον εγώ έτσι;
Διαβάζω, ακούω, βλέπω, οσφραίνομαι.
Πολλές από τις αναρτήσεις φίλων στα blogs βγάζουν μια απογοήτευση, μια μελαγχολική διάθεση. Άλλες διαπιστώνουν αδιέξοδα. Και άλλες πάλι ανατρέχουν στις αναμνήσεις για να απαλύνουν το σήμερα και να θυμηθούν με νοσταλγία όσα τότε ήσαν τόσο όμορφα.


Που να οφείλεται άραγε, τι φταίει για τη κατάσταση αυτή ;
Είναι η γενική αδιαφορία που διαπιστώνουμε καθημερινά στη κοινωνία γύρω μας;
Είναι αυτοί οι νόμοι που μας έρχονται, με ρυθμίσεις σκληρές αλλά αναγκαίες που θα επηρεάσουν όλους μας;
Είναι μήπως η αβεβαιότητα για το αύριο, το πολύ δικό μας αύριο ή το αύριο της χώρας μας;
Είναι μήπως ότι σταδιακά η ζωή μας μετατρέπεται σε μια συνεχή πάλη επιβίωσης;


Ακούμε, διαβάζουμε και απλά παρακολουθούμε.


Οι προηγούμενοι κατέστρεψαν τη χώρα. Μια παρέα ανίκανων ατόμων που αδιάντροπα «έτρωγαν», αλλά δεν ήξεραν ούτε αυτό με τι τρόπο να το κάνουν και αποκαλύφθηκαν !!
Δεν ήξεραν πώς να «φάνε», δε ρώταγαν τουλάχιστον τους προηγούμενους να μάθουν πως «τρώνε» και πως ξεφεύγουν;


Τώρα οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι και τα ξένα ΜΜΕ μας βρίζουν, μας κατηγορούν, μας απαξιώνουν, μας λοιδορούν.
Πρώτοι και καλύτεροι οι «πειθαρχημένοι», αυτοί που κατάκλεψαν και κατάκαψαν τη χώρα μας πριν χρόνια. Μας χρωστάνε πολλά και έρχονται τώρα να μας πουν ότι δε δέχονται να πληρώνουν εκείνοι για εμάς!
Βγήκαν να μιλήσουν και οι πρεζάκηδες, εκεί που πίνεις καφέ και καπνίζεις και χόρτο ελεύθερα, πλαισιωμένος από μπουκέτα με πολύχρωμες τουλίπες!
Έβγαλαν όση κακία διέθεταν και οι «οικονομικοί καιροί», οι τέως θαλασσοκράτορες, οι γνωστοί του δόγματος «διαίρει και βασίλευε», με μοναδικό στόχο τη προστασία της λιρίτσας τους.


Καλά, εμείς τι κάνουμε;
Διαβουλευόμαστε ασυστόλως.
Ενώ χρειάζεται δράση, τρέξιμο, μέτρα, το συζητάμε μακαρίως. Και ο πρωθυπουργός γυρίζει τον κόσμο. Να, τώρα πάει Νταβός, μετά Ινδία, Παρίσι, Βρυξέλες, Μόσχα ! Α, πήγε και στον Άγιο Δομίνικο !
Πότε θα βρει καιρό να πηγαίνει γυμναστήριο αυτός ο άνθρωπος!


Αλλά είδατε πόσο δημοκρατικά επελέγησαν οι καλύτεροι Γενικοί Γραμματείς και Διευθυντές ΔΕΚΟ !!
Κατάθεση χιλιάδων βιογραφικών, εμπεριστατωμένη μελέτη για την επιλογή των ικανοτέρων.
Και τι σύμπτωση, οι καταλληλότεροι ανήκουν στη κυβερνητική παράταξη !!
Αλλά να που υποβλήθηκαν και παραιτήσεις γιατί κάποιοι βρέθηκαν να είναι κουμπάροι Υπουργών. Και δύο που διορίστηκαν σε διοικητικές θέσεις σε κρατικές βιομηχανίες, κουμπάροι αποδείχθηκαν και αυτοί.
Πόσο.... συγγενικά  δεμένοι μεταξύ μας είμαστε εμείς οι Έλληνες !!


Από την άλλη πάλι, οι αγρότες κλείνουν δρόμους, πιστοί στην… ετήσια τακτική τους αυτή τη περίοδο. Είναι βλέπετε μια χρονική στιγμή που τα χωράφια δε χρειάζονται τη φροντίδα τους, οπότε έχουν χρόνο να περνούν στα μπλόκα.
Τόσα χρόνια καλλιεργούσαν δέκα στρέμματα και δήλωναν εκατό για να παίρνουν υψηλές κοινοτικές επιδοτήσεις. Λόγω επιδοτήσεων έσπερναν είδη που δεν τραβούσε η αγορά, αλλά και κανείς δεν τους ενημέρωνε για τη μελλοντική κοινή αγροτική πολιτική. Έπρεπε τα κόμματα και οι «αγροτικοί» βουλευτές να τους έχουν κοντά τους για ψήφους, την αλήθεια θα τους έλεγαν.


Αχ και οι βουλευτές μας !!
Άλλο αξιολάτρευτο χαρμάνι και αυτό !!
Διστακτικοί στη μείωση των απολαβών τους. Αλλά κάνουν δουλειά οι άνθρωποι.
Να, κοιτάξτε τι λέει βουλευτίνα Επικρατείας στο Βήμα της 24.1.2010, αυτή που μας ταξιδεύει σε όλα τα πλάτη και μήκη του κόσμου, σε παραδείσια μέρη, σε νησιά με ψάρια και ζώα, που μας περιγράφει τη ντόπια κουζίνα.


«Ο λόγος που μου ζήτησαν να γίνω βουλευτής είναι ότι είμαι ένας άνθρωπος που ζει στο κόσμο και ενδεχομένως να είναι χρήσιμο για μια Βουλή να συμμετέχει σε αυτήν και ένας άνθρωπος που έχει επισκεφθεί και έχει ζήσει σε όλο τον κόσμο.»

Πόσο βαθυστόχαστο αλήθεια!!
Και η συνέντευξη συνοδεύεται από μια φωτογραφία της βουλευτίνας σε…. βυρσοδεψείο του Μαρόκου !!
Πολύ σωστά κυρία μου. Ξέρετε πόσο χρήσιμο είναι να μας μεταφέρετε όλες αυτές τις θαυμάσιες εντυπώσεις από τα ταξίδια σας ; Πόσο ωφέλιμες και απαραίτητες είναι οι πληροφορίες σας αυτές για τη … μείωση του δημόσιου ελλείμματος της χώρας μας ; Αστειεύεστε;;;


Λέτε όλα τούτα να με κάνουν να νιώθω αιωρούμενος στον αέρα;
Λέτε μήπως να βρίσκομαι στα πρόθυρα έντονης ψυχικής διαταραχής, να με πιάσει καμιά κατάθλιψη ;
Πέστε μου κάτι παρήγορο, κάτι να με τονώσει, να με επαναφέρει στα λογικά μου, να πατήσω κάπου στέρεα βρε αδερφέ……..



26 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Και που λες Λιόντα μου, εκεί που μιλούσαν για μείωση των αποδοχών τους, παμψηφεί αποδέχονται όσα τεχνηέντως συναποφασίζουν προς ίδιον όφελος (διάβασε επιμελώς για να κατανοήσεις)
Και μιαν απορία την έχω... για το λαό τι αποφάσισαν; και πώς ο λαός θα το αποδεχτεί;
Tο αποδέχεται ο δύσμοιρος υπό το δέος των ...εταιρικών απειλών

Γι' αυτό σου λεω... κι' εγώ την ίδια δουλειά με μερικούς άλλους συμπλόγκερς κάνω... ανατρέχω στις αναμνήσεις μου.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Βάσσια είπε...

Πάντα -ίσσως όπως πολλοί από εμάς- ανατρέχω στο παρελθόν για να βρω κάτι στέρεο και συμπαγές και όμορφο.
Και νιώθω ότι δυναμώνω. Και νιώθω ότι μπορώ να συνυπάρξω σε αυτήν την πραγματικότητα και τελικά καταλήγω να συγκατοικώ μαζί της.

Όχι ότι δεν υπάρχουν όμορφα, μικρά, καθημερινά να μου λειάνουν τις αισθήσεις, υπάρχουν.
Αλλά Λέοντα, νιώθω πολλές φορές όπως κι εσύ - σε έναν άγνωστο κόσμο που με γνωρίζει αλλά εγώ δεν τον γνωρίζω καθόλου.

Καλησπέρα
:-)

Βάσσια είπε...

και "ίσως" όχι ίσσως- ο δαίμων.
;-)

BUTTERFLY είπε...

Για ολα αυτα που αναφερεις κι αλλα τοσα, εγω δεν νιωθω να αιωρουμαι ακριβως, νιωθω θυμο, ανασφαλεια και ευθυνη...
Ομως, εγω αιωρουμαι για αλλο λογο...Γιατι κατι μεσα μου μου λεει πως ολα αυτα ειναι πολυ μικρα κι ανοητα, πως χανω τη ζωη μου ψαχνοντας το νοημα της, πως καπου αλλου καπως αλλιως θα ημασταν πιο ευτυχισμενοι, πως παψαμε να στεκομαστε στην ουσια, πως ο χρονος ειναι αμειλικτος και σιγα σιγα τελειωνει, μα εγω ειμαι 30 και νιωθω 18 κι οταν θα παω 50 τα 30 χρονια πισω θα μοιαζουν με χτες και αλλες πολλες σκεψεις που με αφηνουν μετεωρη, να αιωρουμαι μεσα στον εαυτο μου...

kariatida62 είπε...

Έχουμε χάσει κέθε ελπίδα για το αύριο...παντού διαφθορά, υποκρισία και αδικία! Ο Νεποτισμός, η ανισομερής οικονομική υποστήριξη, η ανεξέλεγκτη κερδοσκοπία και εκμετάλλευση, η τυφλή δικαιοσύνη είναι οι θεμέλιοι λίθοι της σημερινής κοινωνίας μας! Πώς λοιπόν να μην διακρίνεις μελαγχολία και να μην οσφραίνεσαι την απογοήτευση ακόμα και μέσα στους μπλόγκερς; Εξ'αλλου αυτή η διαδικτυακή επικοινωνία όλων ημών δεν σου θυμίζει μια απεγνωσμένη προσπάθεια αντιμετώπισης των αδιεξόδων που μας περιβάλλουν; Δεν είναι μια φωνή βοήθειας ναυαγών που κολυμπούν απεγνωσμένα και ψάχνουν συντρόφους και σανίδες σωτηρίας;
Μια πρόσφατη έρευνα κατατάσσει τους Έλληνες στους πλέον απαισιόδοξους λαούς της Ευρώπης!!!
Οι Έλληνες της θάλασσας, του ήλιου,του γλεντιού και της χαράς είναι πια οι πλέον απαισιόξοι Ευρωπολίτες!

b|a|s|n\i/a είπε...

τα απλά τα καθημερινά τα οικεία ίσως είναι παρήγορα. από ένα άνθος σε ένα χαμόγελο ενός ανθρώπου δικού μας. και αυτή την μελαγχολική αισιοδοξία (καθώς πάντα ελπίζουμε) σχεδόν όλοι την νοιώθουμε.
γιατί τουλάχιστον εγώ μοιάζει να μην έχω δύναμη άλλη να κάνω σχέδια για το αύριο. σχέδια μακροπόθεσμα. και ίσως θυμώνω με τον εαυτό μου που ανεχόμαστε καταστάσεις.
διάβασα πρόσφατα το κόστος των κινητών των βουλευτών και το κόστος των αυτοκινήτων τους και της βενζίνης. που πληρώνουμε εμείς. η λέξη σοκ δεν είναι αρκετή.
και είναι πέρα από οποιαδήποτε λογική στην κρίση, που στο μεγαλύτερο μέρος της είναι κατασκευασμένη, γιατί απολύουν δέκα υπάλληλους χαμηλόμισθους και όχι έναν μάνατζερ αδικαιολόγητα υψηλόμισθο.
δεν ξέρω. αιωρούμαστε όλοι μαζί. και όπου βγούμε.

Roadartist είπε...

Ανασφάλεια, θυμός, αγώνας για τα αυτονόητα. Βλέπω να χάνονται χρόνια..βλέπω να μην εκτιμούνται αξίες, διαθέσεις..
Πολλές οι σκέψεις, καθημερινά.. άδικο η ζωή σου καθορίζεται από λάθη αλλονών, που καλείσαι να τα πληρώσεις εσύ, κανείς δεν τιμωρήθηκε, ούτε θα τιμωρηθεί. Μια χώρα που βυθίζεται, και εξακολουθεί να είναι χώρα δύο ταχυτήτων, κάποιοι ζουν άπληστα, δεν σέβονται, δεν εκτιμούν και κάποιοι εκμηδενίζονται στιγμιαία. Και ο αγώνας να μην χάσεις την ποιότητα στη ζωή σου, να σταθείς δυνατός, να κρατηθείς όπου και όσο μπορέσεις σταθερός στις αξίες σου. Το για πόσο είναι ένα θέμα.

Side21 είπε...

ΕΛΛΑΣ το μεγαλείο σου !!!

leondokardos είπε...

Κόρακας κοράκου μάτι βγάζει ποτέ Γλαρένια μου;
Όποτε συζητούν οι βουλευτές μας κάτι που αποβαίνει σε όφελος όλων, τα βρίσκουν μιά χαρά.
Καί τα παραδείγματα προς το λαό πρέπει να τα δίνουν πάντα οι ηγεσίες.
Ας αναμοχλεύουμε λοιπόν τα παλιά....

leondokardos είπε...

Βάσσια, δε μπορούν όλοι να ζουν με τις αναμνήσεις. Γιατί σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται μεγάλη ψυχική δύναμη, αντοχή, για να μη σε λυγίσουν οι αναμνήσεις αυτές.
Και σε άλλες πάλι περιπτώσεις , μπορεί εσύ ο ίδιος να μη θέλεις να τις διατηρείς απλά και μόνο, αλλά να εξακολουθήσεις να ζεις με αυτές.Και τότε η κατάσταση γίνεται αφόρητο βάσανο.
Τα καθημερινά μικρά και όμορφα δε θα αρκούν.

leondokardos είπε...

Πεταλούδα μου ".....να αιωρούμαι μέσα στον εαυτό μου".
Μα ακριβώς αυτό νιώθω κι εγώ. Ο θυμός που κράτησε πολύ καιρό μέσα μου για πολλά πράγματα, κάποια στιγμή μου πέρασε.
Τον διαδέχθηκε η απογοήτευση και η βεβαιότητα οτι σ΄αυτή τη χώρα τίποτα δεν αλλάζει εύκολα.
Περνούν τα χρόνια.Όσοι ψάχνουν ακόμα το νόημα της ζωής, απλά χάνονται. Και οι άλλοι όμως, αυτοί που τα έχουν κάψει όλα, έχουν κάψει και τη ψυχή τους.

leondokardos είπε...

kariatida, χαίρομαι που διαπιστώνεις όλα όσα με οδήγησαν κι εμένα να γράψω αυτή την ανάρτηση. Ξέρεις, θεωρούμε συχνά υπερβολικός, αλλά οι εμπειρίες μου καμιά φορά με έχουν οδηγήσει εκεί. Βλέπω παντού ο,τι βλάπεις και εσύ.
Και περισσότερο απόλα εκείνο που επικρατεί είναι η ψευτιά και η υποκρισία, δύο χαρακτηριστηκά που απεχθάνουμαι, που με αηδιάζουν.
Και όσο περνούν τα χρόνια, τόσο περισσότερο οι συμπεριφορές διακρίνονται απο τα αισχρά αυτά φαινόμενα. Δυστυχώς.

leondokardos είπε...

Βασίλη μου,θα σου πω κάτι που πιθανόν να φανεί υπερβολικό: έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου ακόμα και στους ανθρώπους τους ελάχιστους που κάποτε θεωρούσα πολύ δικούς μου (εκτός μιάς εξ αίματος συγκεκριμένης περίπτωσης).
Ο χαρακτήρας μου δε με βοηθάει να συμβιβαστώ με τα καθημερινά, τα ψεύτικα, τα υποκριτικά. Όπως κι εσυ, αδυνατώ να σκεφτώ το αύριο.
Θυμώνω κι εγώ με κάποιες καταστάσεις που με αφορούν άμεσα, που μπορούσαν να μου βελτιώνουν τη ζωή μου, να τη κάνουν πιο ανεκτή.
Μάταια όμως.
Όσο για τους βουλευτές μας,νομίζω οτι δεν αξίζει να ξαναψηφίσω πλέον.

leondokardos είπε...

Αρτιστάκι μου, το ξέρεις καλά οτισε καταλαβαίνω απόλυτα.
Όλα όσα λες είναι πράγματι σωστά.Δε ξέρουμε πλέον σε τι κόσμο ζούμε. Μόνο οι άψυχοι μπορύν να τα βγάλουν πέρα.
Λυπάμαι απο τη μιά μεριά γιατί η ανάρτησή μου έβγαλε τις πίκρες των καλών μας φίλων. Απο την άλλη βλέπω οτι όλοι λίγο πολύ νιώθουν το ίδιο "χαμένοι" και απογοητευμένοι όπως εγώ.
Αξίες τη σημερινή εποχή δεν υπάρχουν πλέον γλυκιά μου. Οι "αξίες" κόβονται και ράβονται στα.... μεγέθη του καθενός.
Επικρατεί ο εγωισμός, το απόλυτα "δικό μας".
Πρέπει όμως για πολλόυς λόγους ν΄αντέξεις. Και στο κάτω κάτω,.... μεν ακούς τις πίκρες μου !!!

leondokardos είπε...

side 21, μα πάντοτε έτσι ήταν, απο ... αρχαιοτάτων χρόνων, σε διάφορες ....εκδόσεις !!

Lilith είπε...

Μα... ΠΑΛΙ οι ξένοι φταίνε;
Πάντα αυτοί οι κακοί οι ξένοι!!!
Που ενώ καθόμαστε ήσυχα στη γωνίτσα μας και τρώμε την ελίτσα μας και το λαδάκι μας και το ψωμί μας το σταρένιο και δε ζητάμε ΤΙΠΟΤΕ άλλο απ' αυτούς, έρχονται και μας κατακλέβουν και μας κοροϊδεύουν!
Βαρέθηκα πια να ακούω ότι φταίνε οι άλλοι!
Οι άλλοι και όχι ο ραγιαδισμός και η μιζέρια μας!
Πώς γίνεται δηλαδή βρε παιδιά και χώρες σαν την Αγγλία και τη Γερμανία δεν βρίσκονται ποτέ σε τέτοια θέση;
Αφού δε "μας παίρνει", τι πάμε και μπλεκόμαστε;;;
Αλλά έτσι είναι...
Πρώτα κάνουμε τους μάγκες και μετά κλαιγόμαστε...
Θ' αλλάξει ποτέ αυτό;

Καλημέρα!

leondokardos είπε...

Lilith εχεις παρεξηγήσει τελείως τα γραφόμενά μου !
Που βλέπεις να λέω οτι μας φταίνε οι ξένοι;
Πρώτα απόλα, εγώ μιλώ κυρίως για αυτά που διαβάζω και ακούω,για ένα συναίσθημα αβεβαιότητας,μελαγχολίας, απογοήτευσης που επικρατεί, πράγμα που αποδέχονται και σχεδόν όλοι οι φίλοι στα σχόλιά τους.
Και φυσικά αναφέρθηκα σε κάποιες φάσεις της πολιτικής κατάστασης. Το γεγονός οτι αναφέρθηκα τι λένε οι ξένοι για εμάς, δε σημαίνει οτι τους κατηγορώ. Τα χάλια μας έχουμε και αφορμή βρίσκουν να μας τα ψέλνουν. Ασφαλώς εμείς φταίμε για τη κατάντια μας σα χώρα, όλοι εμείς, ανάλογα με τις θέσεις μας.
Και όλα αυτά μαζί δημιουργούν τη πνιγηρή ατμόσφαιρα που νιώθουμε τουλάχιστον οι περισσότεροι.
Φαντάζομαι να ξεκαράρισα τα πράγματα.

demetrat είπε...

η ανασφάλεια, πάντα μας κάνει να είμαστε κάπως.Τουλάχιστον να αιωρούμασταν όλοι,θα ήταν κάτι.
Οι πιό πολλοί από μας, έχουνε παει στο βυθό.
δ

leondokardos είπε...

demetrat , όπως λέγεται συνήθως, πρέπει να φτάσουμε στο πάτο για να ξανασηκωθούμε. Λες να είναι αυτή η μοιρα μας;
Αν είναι έτσι, ε τότε σε λίγο θα πρέπει ν΄αρχίσει η...ανάδυση !!

tovenito είπε...

κανείς δεν μπορεί να πατάει απόλυτα στο έδαφος με αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. και δεν πιστεύω ότι είναι θέμα μόνο οικονομικής κρίσης. γιατί και αυτή να μην υπήρχε δεν νομίζω ότι υπήρχαν πολλοί που πριν (ή και μετά) να δηλώσει απόλυτα ικανοποιημένος.
όμως ελπίδα πάντα υπάρχει. παρά τα λάθη και παραλείψεις η ελπίδα και τα όνειρα τζάμπα είναι και δεν μπορεί κανείς να μας τα στερήσει.
θα διαφωνήσω μόνο με την περίπτωση της βουλευτού. εγώ την προτιμώ από πολλούς που ευθαρσώς δηλώνουν ότι κατέχουν την γνώση και έχουν την πρόθεση να βοηθήσουν και κοιτάνε μόνο πως να κάνουν λαμογιές.

NdN είπε...

Λεοντόκαρδε καλησπέρα,

Τα πράγματα είναι άσχημα στην οικονομία και οι περισσότεροι αγωνιούν για την κατάσταση τους, τις δουλειές τους και όλα όσα ενδέχεται να χάσουνε. Γι αυτό ακριβώς και φαίνεται μία απογοήτευση στα γραφόμενα πολλών.

Σε ότι αφορά τους Ευρωπαίους δεν αντιλαμβάνομαι σε ποια περίοδο αναφέρεσαι. Δεν μας χρωστάνε τίποτα. Μας έδωσαν τόσα, αλλά εμείς τα κάναμε τζιπάκια και λουλούδια στα σκυλάδικα. Οχι όλοι οι Ελληνες, αλλά πολλοί. Πρέπει κάποτε να σταματήσουμε να ζούμε με δανεικά και είναι αλήθεια ότι οι επιδοτήσεις από την ΕΕ θα τελειώσουν αν δεν τελείωσαν ήδη και πλέον πρέπει να δίνουμε λογαριασμό για το που πάνε.

Γενικά πάντωςη Ελλάδα χάνει χρόνο και αυτό λειτουργεί εις βάρος μας.

Δεν έχεις τίποτα φίλε Λεοντόκαρδε. Παροδικό είναι και δεν κινδυνεύεις από καμία καταθλιψη!

leondokardos είπε...

tovene ασφαλώς δε φταίει μόνο η οικονομική κατάσταση.Υπάρχει μιά περιρρέουσα ατμόσφαιρα που συμβάλλει στη κακή ψυχολογική κατάσταση των πολιτών, τουλάχιστον ορισμένων που είναι πιο ευπαθείς σε τέτοιες....αναταράξεις.
όσο για τη κυρία βουλευτή, μου έκανε εντίπωση η έπαρσή της, σε μιά συνένετυξη όπου προσπαθούσε να πει οτι δεν είναι ασυμβίβαστο να είναι βουλευτής και να....πληρώνεται απο την ΕΡΤ, το κταρικό δηλαδή κανάλι. Και η δικαιολογία της ήταν οτι πληρώνεται απο μια ιδιωτική εταιρία που ανήκει όμως στον άνδρα της που συνεργάζεται με την ΕΡΤ!!
Η δε επιμονή της οτι έχει ταξιδέψει στο κόσμο- λες και είναι η μόνη- και οτι αυτό θα ....βοηθήσει στη Βουλή, ε αυτό το θεωρώ γελοίο.
Τέλος πάντων, δεν είναι το μόνο γελείο που συμβα'ινει στη χώρα μας.

leondokardos είπε...

NdN, αγαπητέ μου ...Λονδρέζε (σε ζηλεύω)η οικονομική κατάσταση είναι τραγική, εκεί που τη κατάντησαν οι προηγούμενοι κυβερνώντες. Και λυπάμαι το Παπακωσταντίνου που αυτή τη στιγμή προσπαθεί να κάνει ό,τι μπορεί στη δυσκολότερη οικονομική κατάσταση που έχει αντιμετωπίσει η χώρα εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Ασφαλώς όλοι θα πρέπει να πληρώσουμε τώρα, ο καθένας ανάλογα με τα εισοδήματά του, ελπίζοντας οτι θα βγούμε απο τη κρίση.
Όσο για τα χρήματα που μας έδωσαν απο την ΕΕ,πράγματι ήταν πολλά, αλλά δυστυχώς φαγώθηκαν για να μη πω τίποτα άλλο, αντί να χρησιμεύσουν να διορθωθούν ένα σωρό πράγματα στη χώρα μας.
Στην ανάρτησή μου δε μιλώ για τα χρήματα αυτά. Αλλά στη περίοδο της κατοχής 1940-1944 οι Γερμανοί φυγάδεψαν πολλά αξιόλογα αντικείμενα και κατάκαψαν τα χωριά μας. Οι Άγγλοί που τόσο αγαπώ τη χώρα τους και η Financial Times λοιδωρούν τη χώρα με αφορμή την οικονομική κρίση, με αποκλειστικό σκοπό να προκαλέσουν πρόβλημα στο ευρώ. Ε λοιπόν αυτά είναι που κατηγορώ.
Όσο για μένα, κάνω ό,τι μπορώ για ν΄αντέξω. Έχω... πετσωμένο στομάχι, θα τα καταφέρω.

Ανώνυμος είπε...

δεν ειναι δυνατον να ειναι ολοι ιδιοι!! απλα η δικαιακη υποσταση αυτου του κρατους τους αναγκαζει να συμπεριφερονται ετσι. οπως παντου ετσι και στην ελλαδα τα ποσοστα κλεφτων και ηλιθηων ειναι περιπου ιδια , το προβλημα αλλου ειναι..

leondokardos είπε...

Ανώνυμε θα συμφωνήσω οτι δεν είναι όλοι ίδιοι και οτι το κράτος αναγκάζει συχνά τους πολίτες να στέφονται σε παράτυπες ή ακόμα και παράνομες πρακτικές. Όσο για το που είναι πρόβλημα......μεγάλη συζήτηση....

Ανώνυμος είπε...

η ελλαδα κατασκευασθηκε εξ' αρχης σαν παρακρατος και ετσι συνεχιζη να λειτουργει και σημερα , εχουμε δλδ μια συνεχη πολιτικη δικτακτορια , η οποια καλυπτεται μεσω των εκλογων...(εκλογες γινονται και στα ολοκληρωτικα καθεστωτα ) αυτο που γινεται στα δημοκρατικα καθεστωτα , και που εδω δεν γινεται ειναι ο καθε ημερα αμεσος ελεγχος της διοικησης μεσω της νομοθεσιας .ειναι αυτο που λεμε ''ανθρωπινα δικαιωματα '' η δικαιωματα του πολιτη ..η ελληνικη νομοθεσια κατι τετοιο το εμποδιζη . καλο απογευμα ευχομαι γιωργος -λευκαδα