Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΠΑΜΕ !!

Είμαι απόλυτα ήρεμος. Ψυχικά ανεβασμένος. Σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά.
Επανεξέταση, επαναδιαπραγμάτευση, απεμπλοκή και τέλος πάντων όσα επανα…. και  ανα….. θέλετε, έχοντας λοιπόν όλα αυτά μπει σε τροχιά πραγματοποίησης στα στιβαρά χέρια των πολιτικών μας, μπορώ να πάω για λίγες μέρες διακοπές!

Σε νησάκι, στούντιο 20 μέτρα από τη θάλασσα, με όλα τα χρειαζούμενα μέσα, σε τιμή απολύτως λογική και υποφερτή, ε τι άλλο να ζητήσω!
Α, και τρείς ταβέρνες εκεί δίπλα για τα τσιπουράκια μου!
Μαζί μου η μηχανή του εσπρέσο, απαραίτητο εξάρτημα για να απολαμβάνω τον αγαπημένο μου καφέ, αγναντεύοντας τα πελάγη από το μπαλκόνι μου!




Τέρμα σκέψεις και σκοτούρες, Θα προσπαθήσω να αποτοξινωθώ από όσα δυσάρεστα με προβληματίζουν.
Πρέπει λίγο να φιλοσοφήσω, να αποδεχθώ ότι επιτέλους έτσι είναι ο κόσμος, υπάρχουν μεν οι φίλοι, αλλά υπάρχουν και προδοσίες. Προσφέρεσαι ολόψυχα, αφιερώνεσαι, ίσως και να βασανίζεσαι. Αλλά έτσι είσαι φτιαγμένος, έτσι το νοιώθεις.
Ποτέ όμως δε μπορείς να είσαι σίγουρος ότι σ΄αυτή τη ζωή υπάρχει πάντα η αναγνώριση, πολύ περισσότερο η ανταπόδοση. Αλλά είπαμε, εσύ έτσι νοιώθεις.

Ναι αλλά πάμε τώρα!
Δε θ΄αργήσω και πολύ εξάλλου.
Ευχές σε όλους για καλές, ευχάριστες διακοπές.


8 σχόλια:

Lilith είπε...

Don't worry when you are not recognized, but strive to be worthy of recognition.
(Abraham Lincoln)

Your holiday plan sounds great!
I hope you have a lovely time. :)

leondokardos είπε...

Lilith, τελικά το δρόμο που έδειξε ο Lincoln αξίζει να ακολουθεί κανείς.Αυτό προσπαθώ,αλλά καμιά φορά απογοητεύεσαι.
Ναι,έχω ανάγκη ξενοιασιάς και θα το καταφέρω απόλυτα.

BUTTERFLY είπε...

Καλες διακοπες Λεοντοκαρδε! Να φορτισεις μπαταριες με ομορφες εικονες και χαλαρωση!

leondokardos είπε...

Πεταλούδα μου θα το προσπαθήσω, αλλά θέλει ...πολύ προσπάθεια να αποβάλλω όσα κουβαλάω μέσα μου.
Αν δεν έχεις πάει ήδη διακοπές, σου εύχομαι να περάσεις πολύ καλά.

Margo είπε...

Καλή ξεκούραση λοιπόν και η θετικότητα των διακοπών να σε συνοδεύει για όλο τον υπόλοιπο χρόνο :-)

leondokardos είπε...

Margo μου σ΄ευχαριστώ για τις ευχές σου. Θα κάνω κάθε προσπάθεια για να ξεφύγω λίγο από όσα μας βασανίζουν,να πάρω λίγο κουράγιο κοιτάζοντας τη θάλασσα που περισσότερο την απολαμβάνω αποροφημένος από τη γαλήνη και την ομορφιά της παρά κολυμπώντας.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Λιόντα μου,

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΒΟΥΤΙΕΣ και ΤΣΙΠΟΥΡΟΜΕΖΕΔΕΣ!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

leondokardos είπε...

Γλαρένια μου σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.
Έχει εκεί δίπλα τρία ταβερνάκια και...υπόσχομαι να τα δοκιμάσω όλα!
Τώρα προτιμώ το τσίπουρο όμως, πειράζει;;;;